Tack %NAME% för att du kontaktade oss, vi kommer att svara snart
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.
Genom att boka en kontorsstädning får du ett rent och fräscht kontor. Arbetsmiljön kommer att bli renare och dina anställda kommer trivas bättre och bli effektivare. Anställda känner sig helt enkelt mer motiverade att arbeta i en ren och städat lokal utan saker överallt. En ren lokal ger dessutom en renare luft att andas.
Boka en kontorsstädning av oss på Proffsstäd 4 U.
Vi har lång erfarenhet av att städa kontorslokaler och är båda snabba och effektiva.
När det är dags för vår avtalade tid dyker vi upp redo att börja städa. Vi tar med oss allt städmaterial som behövs. Det enda du måste ordna är tillgång till vatten och el.
Du som kund bestämmer vad du vill att vi ska städa och hur ofta du vill att vi ska städa dina lokaler.
Vår kontorsstädning är alltid skräddarsydd helhetslösning för ditt kontor och dina önskemål.
BOKA EN KONTORSSTÄDNING
Om du vill boka en kontorsstädning eller få en prisuppgift kan du kontakta oss.
Antingen genom vårt kontaktformulär eller genom att ringa oss.
Uppge hur stora dina lokalytor är samt hur ofta du vill få lokalerna städade.
Då återkommer vi snabbt med en offert.
Du bokar genom formuläret ovan.
När bokningen är bekräftad och planerad hos oss kommer du att få en bekräftelse på email.
Vi använder sig av en 24 timmars garanti, vilken innebär att vi erbjuder oss att inom ett dygn åtgärda påvisade fel och brister i relation till vad som har överenskommits enligt ifylld checklista och vad som anses som praxis vid utförande av kontorsstädning.
3 dagars garanti gäller på kontorsstädning.
Det är inga problem om du har ett larm. Vi lägger in informationen kring den i din kundprofil så att städpersonalen enkelt kan larma av och på.
Vi kommer att skicka ut en offert till den angivna emailadressen. Samtliga offerter är giltiga i 14 dagar om inget annat anges.
Vi är har en försäkring som täcker skador upp till 10 miljoner kr.
Alla av- eller ombokningar ska i enlighet med vårt avtal göras senast 24 timmar innan aktuellt städtillfälle.
Avbokar ni samma dag städningen ska utföras debiterar vi 800 kr ink moms.
För att om- eller avboka ett städtillfälle vänligen kontakta kundtjänst på email, eller telefon.
Vi kvitterar ut ett par nycklar som sedan finns i gott förvar hos oss.
Vi använder endast miljömärkta städprodukter
Vår hemstädning eller kontorsstädning har ingen bindningstid. Pausa ditt städabonnemang när du vill, du är alltid välkommen tillbaka när du behöver vår hjälp ellervär i behov av service.
Vi håller oss uppdaterade gällande utvecklingen av covid-19 och följer de rekommendationer som återfinns på Folkhälsomyndighetens hemsida.
Hög kvalitet till ett rimligt pris, på kortast möjliga tid.
Välkommen att kontakta oss med din förfrågan redan idag!
2022 © PROFFSSTÄD 4 U SWEDEN AB – ORG: 559380-6572
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 72 timmar före överenskommen starttid.
Avbokningar som inkommer senare än detta debiteras 50% av den totala kostnaden för arbetet.
Flytt av tider som inkommer senare än 72timmar innan bokningen debiteras en administrativ avgift på 500kr.
Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -10 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Dörrar med klistermärken rengörs så gott det går, vi ansvarar inte för de färgskillnader som kan uppstå vid borttagande av klistermärken. I det fall möbler finns kvar i lägenhet/hus måste ett arbetsutrymme om 1,5m finnas vid väggar, detta är extra viktigt framför fönstren. Om lägenheten/rummet är smutsigare än ”normal” grad och hårda eller kemiska medel måste användas, debiteras du som kund för ytterligare arbetsinsats.
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar. För att komma åt bakom spis, kylskåp och frys ber vi er flytta fram dessa minst 50 cm från väggen. Kylskåp och frys eller frysbox/ar SKALL vara avfrostade samt utdragna ur eljacket inför arbetsdagen då flyttstädningen ska äga rum.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel onormalt smutsiga utrymmen där specialkem måste användas eller om vi bedömmer att vi ej kan garantera ett “godkänt” resultat pga. objektets skick.
Har ni funderingar kring flyttstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 72 timmar före överenskommen starttid.
Avbokningar som inkommer senare än detta debiteras 50% av den totala kostnaden för arbetet.
Flytt av tider som inkommer senare än 72timmar innan bokningen debiteras en administrativ avgift på 500kr.
Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -10 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Dörrar med klistermärken rengörs så gott det går, vi ansvarar inte för de färgskillnader som kan uppstå vid borttagande av klistermärken. I det fall möbler finns kvar i lägenhet/hus måste ett arbetsutrymme om 1,5m finnas vid väggar, detta är extra viktigt framför fönstren. Om lägenheten/rummet är smutsigare än ”normal” grad och hårda eller kemiska medel måste användas, debiteras du som kund för ytterligare arbetsinsats.
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar. För att komma åt bakom spis, kylskåp och frys ber vi er flytta fram dessa minst 50 cm från väggen. Kylskåp och frys eller frysbox/ar SKALL vara avfrostade samt utdragna ur eljacket inför arbetsdagen då flyttstädningen ska äga rum.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel onormalt smutsiga utrymmen där specialkem måste användas eller om vi bedömmer att vi ej kan garantera ett “godkänt” resultat pga. objektets skick.
Har ni funderingar kring flyttstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -10 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Dörrar med klistermärken rengörs så gott det går, vi ansvarar inte för de färgskillnader som kan uppstå vid borttagande av klistermärken. I det fall möbler finns kvar i lägenhet/hus måste ett arbetsutrymme om 1,5m finnas vid väggar, detta är extra viktigt framför fönstren. Om lägenheten/rummet är smutsigare än ”normal” grad och hårda eller kemiska medel måste användas, debiteras du som kund för ytterligare arbetsinsats.
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar. För att komma åt bakom spis, kylskåp och frys ber vi er flytta fram dessa minst 50 cm från väggen. Kylskåp och frys eller frysbox/ar SKALL vara avfrostade samt utdragna ur eljacket inför arbetsdagen då storstädningen ska äga rum.
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 24 timmar före överenskommen starttid. Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel onormalt smutsiga utrymmen där specialkem måste användas eller om vi bedömmer att vi ej kan garantera ett “godkänt” resultat pga. objektets skick.
Har ni funderingar kring storstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 72 timmar före överenskommen starttid.
Avbokningar som inkommer senare än detta debiteras 50% av den totala kostnaden för arbetet.
Flytt av tider som inkommer senare än 72timmar innan bokningen debiteras en administrativ avgift på 500kr.
Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
Vi putsar fönser ner till -16 grader.
Om du har fönster som är svåröppnade eller skadade bör du meddela oss innan arbetet påbörjas.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -16 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel felaktig eller bristfällig information.
Har ni funderingar kring flyttstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 72 timmar före överenskommen starttid.
Avbokningar som inkommer senare än detta debiteras 50% av den totala kostnaden för arbetet.
Flytt av tider som inkommer senare än 72timmar innan bokningen debiteras en administrativ avgift på 500kr.
Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
Vi putsar fönser ner till -16 grader.
Om du har fönster som är svåröppnade eller skadade bör du meddela oss innan arbetet påbörjas.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -16 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel felaktig eller bristfällig information.
Har ni funderingar kring flyttstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
Vi förbehåller oss rätten att avboka provstädningar vid höga arbetsbelastningar
Priserna som nämns är efter användning av RUT avdrag. Skulle RUT avdraget vara utnjyttat, kommer även RUT delen faktureras er.
Vi tillämpar ett timpottssystem för våra städabonemang. Det är 13 stycken fyra veckors perioder under årets 12 månader, istället för en varierande månadssumma faktureras den totala årskostnaden jämt på 12 månader. Under ett år är det totalt 26 (varannan vecka) respektive 52 (varje vecka) städtillfällen. Eventuella avbokade tider sparas då i denna timpott och kan exempelvis användas för en extrastädning eller punktinsats som en storstädning eller fönsterputs.
Du kan även frysa städabonnemanget upp till två månader, t.ex vid semester, och behålla din ordinarie städare. Ett fryst abonnemang debiteras en administrativ kostnad på 250kr/månad. Det går att frysa städabonnemanget max ett tillfälle per år
Har ni funderingar kring hemstädningen är ni välkomna att kontakta oss.