Tack %NAME% för att du kontaktade oss, vi kommer att svara snart
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.
Av erfarenhet vet vi att rätt utförd och regelbunden trappstädning ökar trivseln för boende och minskar behovet av dyrt underhåll. Ett rent, snyggt och tryggt trapphus utsätts inte heller lika ofta för skadegörelse. Vi anpassar städningen efter era önskemål och efter fastighetens behov.
RENA TRAPPHUS ÖKÄR TRIVSELN FÖR DE BOENDE
I ett trapphus drar man in en hel del smuts framför allt under vintern då snö, sand och salt fastnar på skorna och följer med in i trapphuset. Att ha smutsiga trapphus leder ofta till irritation hos de boende. Sand, grus och andra smutspartiklar bidrar också till att trappor och stengolv slits snabbare vilket efter ett tag ger permanenta skador som inte går att tvätta bort. Med ett rent trapphus så ökar man inte bara trivseln för de boende utan förebygger även slitage.
Vad en trappstädning av din byggnad kostar beror på många olika faktorer, bland annat på hur stort trapphuset är. Fyll i vårt kontaktformulär så kontaktar vi dig med en offert.
I vår trappstädning erbjuder vi:
HUR VI UTFÖR DIN TRAPPSTÄDNING
Så snart du har kontaktat oss för en offert kommer vi med ett prisförslag. Du bestämmer själv vilken dag du vill att vi kommer och utför din trappstädning. Vi tar med oss alla städprodukter som behövs, du som kund behöver bara ge oss tillgång till vatten och elektricitet.
Du kan beställa en enkel städning eller regelbunden städning. Det senare kommer ge dig ett trapphus att vara stolt över. Om du vill ha regelbunden städning tar vi tillsammans fram ett städschema och anpassar städningen efter fastighetens behov. Ju fler som bor i trappuppgången ju mer städning kan den behöva. Varje gång vi utfört en städning hos er meddelar vi er och ser till så att ni blir nöjda.
Hur ofta en trappstädning behöver utföras beror på vilken årstid det är, trapphusets material och ytskick samt hur många som bor i trapphuset. Generellt rekommenderar vi att du beställer trappstädning för en gång per vecka. Uppge dina önskemål när du beställer en trappstädning av oss.
Vi utför en trappstädning som är skräddarsydd utefter dina behov och önskemål. Kontakta oss gärna om ni har några frågor eller vill beställa en trappstädning.
Hos oss ingår alltid:
Om du har fler områden som behöver städas kan du bland annat komplettera trappstädningen med:
•Fönsterputs
•Mattservice
•Storstädning
•Golvvård
•Sanering
•Städning av tvättutrymmen
•Städning av toaletter
•Städning av korridorer
•Städning av fönstrar
•Vi kan även utföra byte av lampor
•Inköp av förbrukningsmaterial
Du bokar genom formuläret ovan.
När bokningen är bekräftad och planerad hos oss kommer du att få en bekräftelse på email.
Vi använder sig av en 24 timmars garanti, vilken innebär att vi erbjuder oss att inom ett dygn åtgärda påvisade fel och brister i relation till vad som har överenskommits enligt ifylld checklista och vad som anses som praxis vid utförande av trappstädning.
Det är inga problem om du har ett larm. Vi lägger in informationen kring den i din kundprofil så att städpersonalen enkelt kan larma av och på.
Vi kommer att skicka ut en offert till den angivna emailadressen. Samtliga offerter är giltiga i 14 dagar om inget annat anges.
Vi är har en försäkring som täcker skador upp till 10 miljoner kr.
Vi skickar dig en faktura med 10 dagar betalningstid.
Vi håller oss uppdaterade gällande utvecklingen av covid-19 och följer de rekommendationer som återfinns på Folkhälsomyndighetens hemsida.
Alla av- eller ombokningar ska i enlighet med vårt avtal göras senast 24 timmar innan aktuellt städtillfälle.
Avbokar ni samma dag städningen ska utföras debiterar vi 800 kr ink moms.
För att om- eller avboka ett städtillfälle vänligen kontakta kundtjänst på email, eller telefon.
Tjänsten ger rätt till skattereduktion. Det innebär att den är en hushållnära tjänst (RUT) och att du som kund bara betalar 50 procent av arbetskostnaden.
Skattereduktionen administreras av oss.
För mer information kring skattereduktion vänligen se
Skatteverkets hemsida.
Vi kvitterar ut ett par nycklar som sedan finns i gott förvar hos oss.
Vi använder endast miljömärkta städprodukter
Inget.
Vi tar allt som behövs för att utföra städningen.
Hög kvalitet till ett rimligt pris, på kortast möjliga tid.
Välkommen att kontakta oss med din förfrågan redan idag!
2022 © PROFFSSTÄD 4 U SWEDEN AB – ORG: 559380-6572
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 72 timmar före överenskommen starttid.
Avbokningar som inkommer senare än detta debiteras 50% av den totala kostnaden för arbetet.
Flytt av tider som inkommer senare än 72timmar innan bokningen debiteras en administrativ avgift på 500kr.
Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -10 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Dörrar med klistermärken rengörs så gott det går, vi ansvarar inte för de färgskillnader som kan uppstå vid borttagande av klistermärken. I det fall möbler finns kvar i lägenhet/hus måste ett arbetsutrymme om 1,5m finnas vid väggar, detta är extra viktigt framför fönstren. Om lägenheten/rummet är smutsigare än ”normal” grad och hårda eller kemiska medel måste användas, debiteras du som kund för ytterligare arbetsinsats.
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar. För att komma åt bakom spis, kylskåp och frys ber vi er flytta fram dessa minst 50 cm från väggen. Kylskåp och frys eller frysbox/ar SKALL vara avfrostade samt utdragna ur eljacket inför arbetsdagen då flyttstädningen ska äga rum.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel onormalt smutsiga utrymmen där specialkem måste användas eller om vi bedömmer att vi ej kan garantera ett “godkänt” resultat pga. objektets skick.
Har ni funderingar kring flyttstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 72 timmar före överenskommen starttid.
Avbokningar som inkommer senare än detta debiteras 50% av den totala kostnaden för arbetet.
Flytt av tider som inkommer senare än 72timmar innan bokningen debiteras en administrativ avgift på 500kr.
Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -10 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Dörrar med klistermärken rengörs så gott det går, vi ansvarar inte för de färgskillnader som kan uppstå vid borttagande av klistermärken. I det fall möbler finns kvar i lägenhet/hus måste ett arbetsutrymme om 1,5m finnas vid väggar, detta är extra viktigt framför fönstren. Om lägenheten/rummet är smutsigare än ”normal” grad och hårda eller kemiska medel måste användas, debiteras du som kund för ytterligare arbetsinsats.
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar. För att komma åt bakom spis, kylskåp och frys ber vi er flytta fram dessa minst 50 cm från väggen. Kylskåp och frys eller frysbox/ar SKALL vara avfrostade samt utdragna ur eljacket inför arbetsdagen då flyttstädningen ska äga rum.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel onormalt smutsiga utrymmen där specialkem måste användas eller om vi bedömmer att vi ej kan garantera ett “godkänt” resultat pga. objektets skick.
Har ni funderingar kring flyttstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -10 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Dörrar med klistermärken rengörs så gott det går, vi ansvarar inte för de färgskillnader som kan uppstå vid borttagande av klistermärken. I det fall möbler finns kvar i lägenhet/hus måste ett arbetsutrymme om 1,5m finnas vid väggar, detta är extra viktigt framför fönstren. Om lägenheten/rummet är smutsigare än ”normal” grad och hårda eller kemiska medel måste användas, debiteras du som kund för ytterligare arbetsinsats.
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar. För att komma åt bakom spis, kylskåp och frys ber vi er flytta fram dessa minst 50 cm från väggen. Kylskåp och frys eller frysbox/ar SKALL vara avfrostade samt utdragna ur eljacket inför arbetsdagen då storstädningen ska äga rum.
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 24 timmar före överenskommen starttid. Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel onormalt smutsiga utrymmen där specialkem måste användas eller om vi bedömmer att vi ej kan garantera ett “godkänt” resultat pga. objektets skick.
Har ni funderingar kring storstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 72 timmar före överenskommen starttid.
Avbokningar som inkommer senare än detta debiteras 50% av den totala kostnaden för arbetet.
Flytt av tider som inkommer senare än 72timmar innan bokningen debiteras en administrativ avgift på 500kr.
Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
Vi putsar fönser ner till -16 grader.
Om du har fönster som är svåröppnade eller skadade bör du meddela oss innan arbetet påbörjas.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -16 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel felaktig eller bristfällig information.
Har ni funderingar kring flyttstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
Eventuella av- eller ombokningar måste ske senast 72 timmar före överenskommen starttid.
Avbokningar som inkommer senare än detta debiteras 50% av den totala kostnaden för arbetet.
Flytt av tider som inkommer senare än 72timmar innan bokningen debiteras en administrativ avgift på 500kr.
Om städobjektets skick är onormalt nersmutsat kontaktar vi beställaren innan arbetet påbörjas.
Vi putsar fönser ner till -16 grader.
Om du har fönster som är svåröppnade eller skadade bör du meddela oss innan arbetet påbörjas.
*Kvalitetsgaranti
Detta innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast 24 timmar efter städningstillfället.
Alla gamla skador måste rapporteras innan städningen påbörjas, vi putsar endast de fönsterrutor som enkelt går att öppna.
Vid temperaturer under -16 grader putsar vi inte fönstren på utstidan
Det är bra om ni har plockat undan lösa föremål och liknande från golv och ytor vid fönster. Ta bort gardiner i förväg så att vi kan genomföra fönsterputsningen så effektivt och smidigt som möjligt, annars kontakta oss så kan vi diskutera kostnaden i det fall att vi skulle ta på oss detta ansvar.
Det fasta priset baserar sig på de uppgifter vi har tagit del av om ert objekt. Avvikelse kan förekomma p.g.a. att vi har fått bristfällig information. Ni är välkomna att informera oss om så är fallet, så tar vi fram en mer noggrann offert.
Vi förbehåller oss rätten att ej utföra städning alternativt till en högre kostnad(om möjligt) vid till exempel felaktig eller bristfällig information.
Har ni funderingar kring flyttstädningen är ni välkomna att kontakta oss.
Vi förbehåller oss rätten att avboka provstädningar vid höga arbetsbelastningar
Priserna som nämns är efter användning av RUT avdrag. Skulle RUT avdraget vara utnjyttat, kommer även RUT delen faktureras er.
Vi tillämpar ett timpottssystem för våra städabonemang. Det är 13 stycken fyra veckors perioder under årets 12 månader, istället för en varierande månadssumma faktureras den totala årskostnaden jämt på 12 månader. Under ett år är det totalt 26 (varannan vecka) respektive 52 (varje vecka) städtillfällen. Eventuella avbokade tider sparas då i denna timpott och kan exempelvis användas för en extrastädning eller punktinsats som en storstädning eller fönsterputs.
Du kan även frysa städabonnemanget upp till två månader, t.ex vid semester, och behålla din ordinarie städare. Ett fryst abonnemang debiteras en administrativ kostnad på 250kr/månad. Det går att frysa städabonnemanget max ett tillfälle per år
Har ni funderingar kring hemstädningen är ni välkomna att kontakta oss.